Selecteer een pagina

Portfolio …

Samenwerken met ons team?
No-nonsense strategen, marketeers, webbouwers, social builders en designers met een passie voor de best passende customer experience en sustainable merkstrategie met oog voor rendement

Samenwerken met Ria van Kempen als interim innovatie strateeg? Ik sta voor innovatieve en verantwoorde strategie, een effectieve implementatie en rendement met oog voor meervoudige waardecreatie. Ik werk op een no-nonsense manier en krijg teams in beweging.

Demarrage heeft haar sporen verdiend in de volgende branches: musea, ngo’s. productie en maak industrie . financiële dienstverlening . fast-moving consumer goods . reizen en recreatie . voeding . media en tijdschriften . entertainment . gemeente. HBO onderwijs

Hoe wordt de CenterParcs website een branded boekingsomgeving met een hoge funfactor. Ontwikkelen en schieten dynamische content in de vorm van video en 360graden fotografie (projectteam van 6 fotografen en 4 video-teams mediapartner SBS6). Schieten nieuwe inhouse welkomst-video.

VERHOOGDE CX – INTERACTIEVE WEBSITE – SIGNIFICANTE STIJGING ONLINE BOEKINGEN – ENGAGEMENT ONLINE EN IN-HOUSE – MERK CONSISTENCY

Hoe kunnen we onze vaste abonnees verhogen, zodat we de A-status voor het commisariaat van de media kunnen behouden en hoe stimuleren we onze losse verkoop. Ontwikkelen van diverse on- en offline werf- en behoudstrategieen en samen met de afdeling uitvoeren. Ontwikkelen en bouwen van een meer film gerelateerde website.

LEDENGROEI – LOSSE VERKOOP VERHOGING – MERKLADING – WEBSITE MET FILMBELEVING

Hoe kunnen we de aantrekkleijkheid van onze stad binnen en buiten de stad (focusgebied België) vergroten. Als manager citymarketing onderzoek gedaan naar ontwikkelmogelijkheden voor de burgers en bedrijven. Stadsmerk, campagnes, website en een winkelroute ontwikkeld.

CX – STADSMERK – BURGERS BETREKKEN – VERBORGEN PARELTJES WINKELROUTE ONTWIKKELD

Hoe kunnen we de koelvers positie van CoolBest versterken. Brandmarketingmanagement gericht op merkgroei en positie bouwen. Innovatie ontwikkeling (Ontbijtdrank). Ontwikkelen van diverse offline en instore campagnes en promoties met het CoolBest team. Pitch nieuw verpakkingsbureau.

OMZET RETAIL – MERK COMMUNICATIE – RETAIL COMMUNICATIE – INNOVATIE ONTWIKKELING

 

Hoe kunnen we onze customer journey en persona’s ontwikkelen en inzetten voor gerichte en meetbare merkcommunicatie met de doelroep en hoe kan de afdeling communicatie hiermee werken. Ontwikkelen nieuwe geintegreerde customer journey, Ontwikkelen van nieuwe datagestuurde werkwijze voor de afdeling communicatie door een workshop en training on the job op campagnes ‘Rexperience’, ‘Noorderlicht’, Vriendenwerving (CRM ‘Salesforce’ – Google Analytics transitie naar GA4 – Bureaupitch)

GEÏNTEGREERDE COMMUNCIATIE B2C EN B2B – CUSTOMER JOURNEY – PERSONA UITBREIDING EN TESTING – A/B TESTS – CRM en eCRM – GOOGLE ANALTYICS TRANSFORMATIE – BUREAUPITCH – ONTWIKKELING AFDELING (WORKSHOP EN TRAINING ON THE JOB)

Hoe zorg je voor een wereldwijde merkaanpak samen met alle dealers, partners en afnemers. Ontwikkelen, Partner- dealer- en afnemers- structuur, marketing-sales toolkit en CRM-werkwijze. Branded produktwebsites.

GEÏNTEGREERDE INTERNATIONALE MARKETING- EN SALES STRATEGIE – CRM en eCRM – DISTRIBUTEURS SEGMENTATIE EN TOOLKIT  

Hoe kan het merk AFP meer bekendheid krijgen onder haar B2B doelgroepen, gebaseerd op de toegevoegde waarde die wordt geboden. Opzetten marketing afdeling. Ontwikkelen toegevoegde waarde branding. Ontwikkelen en bouwen website en webbased salestool. Internationale B2B leadgeneration en Linkedin salesnavigator.

CX – MERKBEKENDHEID – WEBISTE BOUW EN CRO – INTERACTIEVE SALESTOOL – CRM – SOCIAL MEDIA STRATEGIE LINKEDIN

 

 

Inspiratie…

Op zoek naar nieuwe inzichten? Demarrage heeft ervaring met CX-, Merk-, CRM-, Doelgroep-sessies, ontwikkelen van strategie en de uitvoering ervan. Dat doen we ook samen met de betrokken mensen.

Regelmatig geven wij in-house online marketing en social media trainingen, nadat we een strategie hebben ontwikkeld.

Daarbij inspireert Demarrage ondernemers door ‘vakcoaching’. We denken als een rechterhand mee op strategie en ook zijn we sterk in het uitvoeren om tot commercieel resultaat te komen.

Hoe kunnen we ons merk herbevestigen en onze vaste abonnees  en losse verkoop verhogen. Ontwikkelen van diverse on- en offline werf- en behoudstrategieen en samen met de afdeling uitvoeren. Ontwikkelen en media-inzet van ‘Evert Santegoeds campagnes’ op basis van scoops.

MERKBEVESTIGING – ABONNEE EN LOSSE VERKOOP VERHOGING – POSITIE IN TELEGRAAF – SCOOP SPECIALS 

Kennis maken…

Doen wij altijd persoonlijk. We maken werk van de voorbereiding en gaan in gesprek over de vraag van de organisatie.

Soms formuleren we samen een vraag achter de vraag. Hoe dit in z’n werk gaat, kan je alleen maar ervaren 😊.

Bel of mail en we prikken een datum.
0031 6 53 43 59 00
rvkempen@demarrage.nl

Hoe kan ik kennis overdragen over mijn vakgebied. Als docent, onderwijsontwikkelaar en certified examinor ben ik verbonden aan verschillende onderwijsinstellingen. Ik geef les in mijn vak zeg ik altijd en ik heb een passie voor kennis delen met jongeren en volwassen managers.

Als er iets inspiratie geeft en energie, dan is het een combinatie van vol in commercie en zakelijke belangen staan en deze kennis over mijn vak weer kunnen delen.

KENNIS DELEN – (PROJECT) ONDERWIJS ONTWIKKELEN – B2B – B2C – ONDERZOEK – DATA ANALYSE – SOCIAL MEDIA – GOOGLE AD’S – MASERCLASS ONLINE MARKETING

Hoe zorgen we op social media voor meer bekendheid onder Nederlandse jongeren (GenZ) en stakeholders op overheidsniveau.  Ontwikkelen van een visie op social media inzet en onderzoeken en uitwerken van een persona portfolio. Schrijven van social media strategie. Social campagne op dag van de vrijheid van meningsuiting op diverse social media.

SOCAIL MEDIA STRATEGIE – DOELGROEP ONDERZOEK – PERSONA ONTWIKKELING – SOCIAL LISTENING METINGEN – OPZETTEN RAPPORTAGE METINGEN

Hoe zorg je voor vitalisering en groei van de merken Verkade en Sultana. Innovatiemanagement; vullen innovatiefunnel. Ontwikkeling en introductie van Verkade Lange Nekken en lichte luchtige biscuits. Product-, merk- en verpakkingsontwikkeling. Conceptonderzoek onder doelgroepen.

INNOVATIEFUNNEL – NIEUWE MERKEN – ON-TOP-OF OMZET – MERKGROEI

Hoe zorg je voor een stevige merkpositie en verantwoorde groei. Innovatiemanagement: Vernieuwd model Carqon 2 – onderzoek naar integratie van connectivity.
Dealerontwikkeling: Dealercommunciatie gericht op effectieve samenwerking en een gerichte samenwerking met als doel NPS verhoging.
B2C campagnes en ontwikkelen B2C e-mailmarketing funnels gericht op conversie.

INNOVATIE CARQON 2 – ONDERZOEK CONNECTIVITY – DEALER-SAMENWERKING – E-MAILMARKETING FUNNELS 

Hoe creëer je zichtbaarheid en stimuleer je aankoop-intentie. Ontwikkelen van een nieuw merk, brandingstrategie en website. Doelgroep- en concurrentie onderzoek. Crossmediale wervingscampagne onder potentiële b2b en b2c afnemers.

CX – MERK – LOGO en HUISSTIJL – WEBSITE  BOUW EN CRO – CROSSMEDIALE CAMPAGNE – MEDIAPLANNING 

Hoe kan de Regio Amsterdam / Eindhoven meer rendement behalen in het eigen commerciële gebied. Als manager van het marketing-salesteam lijnen uitgezet voor omzetgroei. Onderzoek en Introductie van nieuwe B2C en B2B concepten. Lid corporate communicatie-team voor landelijke en web-communicatie. Introductie Samenreiskorting, Libelle Zomerweek perron, Gay Parade- en Kermis Landgraaf reizigersstromen.

OMZETGROEI – B2B EN B2C REISCONCEPTEN – LANDELIJKE CORPORATE COMMUNICATIE CAMPAGNES

Hoe kunnen we ons merk versterken als ‘gezonde lifestyle’ en onze retail en OOH omzet verhogen. Brandmarketingmanagement gericht op merkonderhoud en merkontwikkeling. Innovatie ontwikkeling (Sprankelfruit en Kinderfruit, OOH can-verpakking). Ontwikkelen van diverse offline en instore campagnes en promoties met het Appelsientje team. Media-inkoop.

OMZET RETAIL EN OOH – MERK COMMUNICATIE –  RETAIL COMMUNICATIE – INNOVATIE ONTWIKKELING

Portfolio …

Samenwerken met ons team?
No-nonsense strategen, marketeers, webbouwers, social builders en designers met een passie voor de best passende customer experience en sustainable merkstrategie met oog voor rendement

Samenwerken met Ria van Kempen als interim innovatie strateeg? Ik sta voor innovatieve en verantwoorde strategie, een effectieve implementatie en rendement met oog voor meervoudige waardecreatie. Ik werk op een no-nonsense manier en krijg teams in beweging.

Demarrage heeft haar sporen verdiend in de volgende branches: musea, ngo’s. productie en maak industrie . financiële dienstverlening . fast-moving consumer goods . reizen en recreatie . voeding . media en tijdschriften . entertainment . gemeente. HBO onderwijs

 

Hoe kunnen we onze customer journey en persona’s ontwikkelen en inzetten voor gerichte en meetbare merkcommunicatie met de doelroep en hoe kan de afdeling communicatie hiermee werken. Ontwikkelen nieuwe geintegreerde customer journey, Ontwikkelen van nieuwe datagestuurde werkwijze voor de afdeling communicatie door een workshop en training on the job op campagnes ‘Rexperience’, ‘Noorderlicht’, Vriendenwerving (CRM ‘Salesforce’ – Google Analytics transitie naar GA4 – Bureaupitch)

GEÏNTEGREERDE COMMUNCIATIE B2C EN B2B – CUSTOMER JOURNEY – PERSONA UITBREIDING EN TESTING – A/B TESTS – CRM en eCRM – GOOGLE ANALTYICS TRANSFORMATIE – BUREAUPITCH – ONTWIKKELING AFDELING (WORKSHOP EN TRAINING ON THE JOB)

Hoe zorg je voor een wereldwijde merkaanpak samen met alle dealers, partners en afnemers.
Ontwikkelen, Partner- dealer- en afnemers- structuur, marketing-sales toolkit en CRM-werkwijze. Branded produktwebsites.

GEÏNTEGREERDE INTERNATIONALE MARKETING- EN SALES STRATEGIE – CRM en eCRM – DISTRIBUTEURS SEGMENTATIE EN TOOLKIT  

Hoe zorgen we op social media voor meer bekendheid onder Nederlandse jongeren (GenZ) en stakeholders op overheidsniveau.  
Ontwikkelen van een visie op social media inzet en onderzoeken en uitwerken van een persona portfolio. Schrijven van social media strategie. Social campagne op dag van de vrijheid van meningsuiting op diverse social media.

SOCAIL MEDIA STRATEGIE – DOELGROEP ONDERZOEK – PERSONA ONTWIKKELING – SOCIAL LISTENING METINGEN – OPZETTEN RAPPORTAGE METINGEN

Hoe wordt de CenterParcs website een boekingsomgeving met een hoge funfactor.
Ontwikkelen en schieten dynamische content in de vorm van video en 360graden fotografie (projectteam van 6 fotografen en 4 video-teams mediapartner SBS6). Schieten nieuwe inhouse welkomst-video.

VERHOOGDE CX – INTERACTIEVE WEBSITE – SIGNIFICANTE STIJGING ONLINE BOEKINGEN – ENGAGEMENT ONLINE EN IN-HOUSE

Hoe zorg je voor vitalisering en groei van de merken Verkade en Sultana.
Innovatiemanagement; vullen innovatiefunnel. Ontwikkeling en introductie van Verkade Lange Nekken en lichte luchtige biscuits. Product-, merk- en verpakkingsontwikkeling. Conceptonderzoek onder doelgroepen.

INNOVATIEFUNNEL – NIEUWE MERKEN – ON-TOP-OF OMZET – MERKGROEI

Hoe kan het merk AFP meer bekendheid krijgen onder haar B2B doelgroepen, gebaseerd op de toegevoegde waarde die wordt geboden.
Opzetten marketing afdeling. Ontwikkelen toegevoegde waarde branding. Ontwikkelen en bouwen website en webbased salestool. Internationale B2B leadgeneration en Linkedin salesnavigator.

CX – MERKBEKENDHEID – WEBISTE BOUW EN CRO – INTERACTIEVE SALESTOOL – CRM – SOCIAL MEDIA STRATEGIE LINKEDIN

Hoe zorg je voor vitalisering en groei van de merken Verkade en Sultana.
Innovatiemanagement; vullen innovatiefunnel. Ontwikkeling en introductie van Hartige Sultana (nu Crunchers) als nieuwe propositie en 2 nieuwe smaken Yofruit. Product-, merk- en verpakkingsontwikkeling. Conceptonderzoek onder doelgroepen.

INNOVATIEFUNNEL – NIEUWE MERKEN – ON-TOP-OF OMZET – MERKGROEI

Hoe kunnen we onze vaste abonnees verhogen, zodat we de A-status voor het commisariaat van de media kunnen behouden en hoe stimuleren we onze losse verkoop. 
Ontwikkelen van diverse on- en offline werf- en behoudstrategieen en samen met de afdeling uitvoeren. Ontwikkelen en bouwen van een meer film gerelateerde website.

LEDENGROEI – LOSSE VERKOOP VERHOGING – MERKLADING – WEBSITE MET FILMBELEVING

Inspiratie…

Op zoek naar nieuwe inzichten? Demarrage heeft ervaring met CX-, Merk-, CRM-, Doelgroep-sessies, ontwikkelen van strategie en de uitvoering ervan. Dat doen we ook samen met de betrokken mensen.

Regelmatig geven wij in-house online marketing en social media trainingen, nadat we een strategie hebben ontwikkeld.

Daarbij inspireert Demarrage ondernemers door ‘vakcoaching’. We denken als een rechterhand mee op strategie en ook zijn we sterk in het uitvoeren om tot commercieel resultaat te komen.

Hoe creëer je zichtbaarheid en stimuleer je aankoop-intentie.
Ontwikkelen van een nieuw merk, brandingstrategie en website. Doelgroep- en concurrentie onderzoek. Crossmediale wervingscampagne onder potentiële b2b en b2c afnemers.

CX – MERK – LOGO en HUISSTIJL – WEBSITE  BOUW EN CRO – CROSSMEDIALE CAMPAGNE – MEDIAPLANNING 

Hoe kunnen we ons merk herbevestigen en onze vaste abonnees  en losse verkoop verhogen. 
Ontwikkelen van diverse on- en offline werf- en behoudstrategieen en samen met de afdeling uitvoeren. Ontwikkelen en media-inzet van ‘Evert Santegoeds campagnes’ op basis van scoops.

MERKBEVESTIGING – ABONNEE EN LOSSE VERKOOP VERHOGING – POSITIE IN TELEGRAAF – SCOOP SPECIALS 

Hoe kunnen we de aantrekkleijkheid van onze stad binnen en buiten de stad (focusgebied België) vergroten.
Als manager citymarketing onderzoek gedaan naar ontwikkelmogelijkheden voor de burgers en bedrijven. Stadsmerk, campagnes, website en een winkelroute ontwikkeld.

CX – STADSMERK – BURGERS BETREKKEN – VERBORGEN PARELTJES WINKELROUTE ONTWIKKELD

Hoe kan de Regio Amsterdam / Eindhoven meer rendement behalen in het eigen commerciële gebied. 
Als manager van het marketing-salesteam lijnen uitgezet voor omzetgroei. Onderzoek en Introductie van nieuwe B2C en B2B concepten. Lid corporate communicatie-team voor landelijke en web-communicatie. Introductie Samenreiskorting, Libelle Zomerweek perron, Gay Parade- en Kermis Landgraaf reizigersstromen.

OMZETGROEI – B2B EN B2C REISCONCEPTEN – LANDELIJKE CORPORATE COMMUNICATIE CAMPAGNES

Hoe kunnen we de koelvers positie van CoolBest versterken.
Brandmarketingmanagement gericht op merkgroei en positie bouwen. Innovatie ontwikkeling (Ontbijtdrank). Ontwikkelen van diverse offline en instore campagnes en promoties met het CoolBest team. Pitch nieuw verpakkingsbureau.

OMZET RETAIL – MERK COMMUNICATIE – RETAIL COMMUNICATIE – INNOVATIE ONTWIKKELING

Hoe kunnen we ons merk versterken als ‘gezonde lifestyle’ en onze retail en OOH omzet verhogen. 
Brandmarketingmanagement gericht op merkonderhoud en merkontwikkeling. Innovatie ontwikkeling (Sprankelfruit en Kinderfruit, OOH can-verpakking). Ontwikkelen van diverse offline en instore campagnes en promoties met het Appelsientje team. Media-inkoop.

OMZET RETAIL EN OOH – MERK COMMUNICATIE –  RETAIL COMMUNICATIE – INNOVATIE ONTWIKKELING

 

 

STUDENT SUPPORT

Demarrage werkt regelmatig samen met studenten.

Ervaring gecombineerd met een frisse blik geeft verrassende resultaten.

Hoe kan ik kennis overdragen over mijn vakgebied. 
Als docent, onderwijsontwikkelaar en certified examinor ben ik verbonden aan verschillende onderwijsinstellingen. Ik geef les in mijn vak zeg ik altijd en ik heb een passie voor kennis delen met jongeren en volwassen managers.

Als er iets inspiratie geeft en energie, dan is het een combinatie van vol in commercie en zakelijke belangen staan en deze kennis over mijn vak weer kunnen delen.

KENNIS DELEN – (PROJECT) ONDERWIJS ONTWIKKELEN – B2B – B2C – ONDERZOEK – DATA ANALYSE – SOCIAL MEDIA – GOOGLE AD’S – MASERCLASS ONLINE MARKETING

Kennis maken…

Doen wij altijd persoonlijk. We maken werk van de voorbereiding en gaan in gesprek over de vraag van de organisatie.

Soms formuleren we samen een vraag achter de vraag. Hoe dit in z’n werk gaat, kan je alleen maar ervaren 😊.

Bel of mail en we prikken een datum.
0031653435900
rvkempen@demarrage.nl